געש חברה לביטוח

ביטוח רכב

 

כיסוי לנזק הנגרם במקרה של תאונת דרכים


 

אם יש ברשותך רכב, אתה נדרש לביטוח חובה לפני שאתה עולה על הכביש – ואנו בגעש סוכנות לביטוח נדאג שתוכל לרכוש אותו במחיר משתלם. וגם אם הרכב שלך ישן או משומש, כדאי לך מאוד לבטח אותו מפני נזקי תאונות ונזקים אחרים – ואנו נדאג למחיר משתלם גם עבור הביטוח הזה.


 

מדוע אני זקוק לביטוח רכב?


 
אם יש ברשותך רכב, ביטוח הרכב הוא אחד מהביטוחים החשובים ביותר אותם אתה רוכש – מכת תאונות הדרכים בישראל (מאות תאונות דרכים מתרחשות בישראל מדי שנה!) הפכה את ביטוח הרכב לצורך בסיסי עבור כל נהג במדינה. מלבד ביטוח החובה, כדאי מאוד לרכוש גם ביטוח המכסה נזקים לרכב כתוצאה מתאונה, גניבה, חבלה ואסונות טבע.

אילו סוגי ביטוח רכב אני יכול לרכוש?


 
קיימים שלושה סוגי ביטוח רכב:
 
ביטוח חובה, כשמו, הוא ביטוח שצריך להיות ברשותו של כל נהג. ביטוח זה מעניק כיסוי לנזקים שנגרמו למעורבים בתאונת דרכים, בין אם מדובר בנהגים (בכל אחד מהרכבים המעורבים בתאונה) או בהולכי-רגל. 
 
ביטוח צד שלישי הוא הרחבה לביטוח החובה, והוא מעניק כיסוי לנזקי רכוש שנגרמו בעת תאונה – ורכוש זה יכול להיות הרכבים המעורבים, מבנים או סוגים אחרים של רכוש פרטי וציבורי.
 
ביטוח מקיף מרחיב את הכיסוי של ביטוח צד שלישי מעבר למקרי תאונה, והוא מקיף גם מקרים של נזק הנגרם לרכבך כתוצאה מגניבה, חבלה, אסונות טבע ועוד.
 

ביטוח רכב בגעש סוכנות לביטוח


 
כסוכנות המטפלת במס' רב של לקוחות, אנו בגעש מודעים לעמוס הכלכלי שהוצאות רכב יכולות ליצור עבורך ולכן נדאג להתאים לך פוליסת ביטוח רכב במחיר משתלם שיתאים למשאבים הכספיים שלך ויעניק לך כיסוי במקרה של תאונה או נזק.
 
 

כל הזכויות שמורות לגעש סוכנות לביטוח (2003) בע"מ המתמחה במגוון ביטוחים כגון ביטוח נסיעות, ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח ספורטאים ועוד.

תוכלו ליצור עימנו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:03-9434000, פקס: 03-9434001.