געש חברה לביטוח

ביטוחי מנהלים ופנסיה

 

ניהול מערך כולל לביטוחי מנהלים ופנסיה

 
במסגרת הרצון לספק מענה מלא ומקיף למפעלים ואירגונים שונים בהיבטי ביטוחי המנהלים קרנות פנסיה קרנות השתלמות קופות גמל ועוד , בנתה החברה מזה זמן רב את היכולת לבצע ניהול הסדרים מקיף ללקוח הן מנקודת המבט האירגונית והן בהיבט של כל עובד ועוד.
 
העובדה כי החברה עובדת עם כל המבטחים /קרנות הפניה ו קופות הגמל בישראל , מאפשרת לה לבצע את הפעילות בשוטף ללא כל קושי תפעולי תוך כדי הפעלת מערך גביה ותשלומים במסגרת חשבון נאמנות המאפשר פיצול כספים אוטומטי לכל החברות בשוק הביטוח  בצורה ממוכנת וללא מגע יד אדם בתהליך התשלומים.
זאת ועוד,  לחברה יכולת מתן דוחות הן בחתכי האירגון והן בחתך הפרט בכל אופן ודרך נדרשת.
 
במסגרת ה SLA   הקיים בחברה ועל מנת לתת את המענה האישי מתחייבת החברה להיפגש עם כל עובד ועובד –בעת קליטת מפעל חדש כלקוח חדש בגעש- ולהכין לכל אחד מהעובדים תיק לקוח/ניתוח פיננסי של מצבו הפנסיוני ולהמשיך וללוות אישית את העובד הן בשוטף (הלוואות , שינויים , תוספות ועוד) וכמובן בעת עזיבת עבודה או כל שינוי מהותי בהעסקה.
 
לחברה הסכם כולל עם מספר רב של  מבטחים למתן תנאים מיוחדים רחבים ובעלי אופי הנגזרת מפעילות החברה הן במישור הכיסויים הביטוחיים והן  במישור המחיר דבר שמביא לידי חסכון כספי מידי למעביד והרחבת הכיסוי לעובד.
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות לגעש סוכנות לביטוח (2003) בע"מ המתמחה במגוון ביטוחים כגון ביטוח נסיעות, ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח ספורטאים ועוד.

תוכלו ליצור עימנו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:03-9434000, פקס: 03-9434001.