געש חברה לביטוח

ביטוח נסיעות

 
 

לשמירה על הבריאות והמטען בחו"ל

 

נוסע לחו"ל? כשאתה מתכנן את הטיול של החיים, או סתם חופשה קצרה, כדאי לך להתכונן גם לאפשרות שתחלה או שיגרם נזק למטען שלך מחוץ לישראל. ביטוח נסיעות לחו"ל של געש סוכנות לביטוח יספק לך כיסוי במקרי חירום מחוץ לישראל.

 

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

 
אם סיימת שירות צבאי ארוך, אתה בוודאי רוצה להתרענן בטיול בחו"ל לפני שתפנה ללימודים או עבודה. יתכן שתבחר לדחות את הטיול הזה לתקופה שלאחר הלימודים, או שתחליט במהלך הלימודים לצאת לחופשה קצרה בחו"ל. הטיול הזה הוא ללא ספק חוויה בלתי נשכחת, אבל לפני שיוצאים אליו, כדי לזכור גם את הסכנות שכרוכות בו: הדבקות במחלה ואבדן או נזק למטען שאתה לוקח אתך.
 

איזה כיסוי נותן ביטוח נסיעות לחו"ל?

 
ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק שני סוגים עיקריים של כיסוי:
 
*כיסוי רפואי: בישראל, אתה מקבל כיסוי להוצאות רפואיות מביטוח הבריאות הממלכתי, מביטוח המשלים של קופת החולים בה אתה חבר,

אך אף אחד מביטוחים אלה אינו תקף מחוץ לגבולות ישראל

. אם תחלה או תקלע לתאונה במדינה זרה (ויש סיכוי טוב שדבר כזה יקרה והוא יכול לקרות בכל מקום בעולם!) – הוצאות הטיפול הרפואי, שיכולות להגיע לסכומים גבוהים, יחולו עליך. ביטוח נסיעות לחו"ל יספק לך כיסוי עבור הוצאות אלה, במידה ותזדקק לטיפול רפואי ביעד אליו אתה נוסע.
 
*כיסוי מטען: כאשר אתה שוהה בחו"ל, המטען יהיה חשוף לנזק שיכול להיגרם במהלך הנסיעה או כתוצאה מחבלה מכוונת, והוא יכול פשוט ללכת לאיבוד כתוצאה מטעות אנוש. לא כדאי לסמוך על רשויות החוק והשלטון במדינה זרה אם אתה מקווה לאתר את הרכוש הגנוב, או לקבל עליו פיצוי; סביר שהם לא יעזרו לך. ביטוח נסיעות לחו"ל יעניק לך פיצוי כספי למטען שאבד או ניזוק בזמן שהייה בחו"ל.
 

ביטוח נסיעות לחו"ל בגעש

 
בגעש סוכנות לביטוח, אנחנו מכירים את היעדים הנפוצים וסוגי הטיולים שאתה יוצא אליהם, חשוב לנו שתוכל לצאת לטיול וליהנות בלי דאגות מיותרות – ולכן נתאים לך, לפי סוג היעד והפעילות אותה אתה מבצע בטיול, ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר משתלם, שיספק לך כיסוי לטיפולים רפואיים ולמטען שאתה לוקח איתך.
 

כל הזכויות שמורות לגעש סוכנות לביטוח (2003) בע"מ המתמחה במגוון ביטוחים כגון ביטוח נסיעות, ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח ספורטאים ועוד.

תוכלו ליצור עימנו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:03-9434000, פקס: 03-9434001.