געש חברה לביטוח

ביטוח דירה

 

כיסוי למקרה של נזק לרכוש שלך 

 

גם אם אתה גר בדירה , ביטוח דירה הוא אמצעי חשוב להגן על הרכוש שלך. בגעש סוכנות לביטוח נתאים לך ביטוח כזה במחיר משתלם


 

אני בכלל רווק – התקופה שבה אהיה בעל דירה עוד רחוקה. בשביל מה אני צריך ביטוח דירה?


 
ביטוח דירה אינו מגן רק על בעל הדירה! גם הרכוש שאתה מחזיק בדירה בה אתה מתגורר (הטלוויזיה שהבאת איתך, המחשב הנייד שעליו אתה כותב עבודות ועוד...) יכול להיות מכוסה בביטוח דירה מפני מקרים של גניבה וחבלה. כפי שאתה נועל את הדלת לדירה (ואולי גם לחדרך) כדי להגן על הרכוש הזה, כך כדאי גם לבטח אותו.
 

אילו סוגי ביטוח דירה קיימים?


 
ביטוח דירה מתחלק לשני סוגי כיסוי עיקריים:
 
ביטוח מבנה – במקרים בהם נגרמים נזקים למבנה כתוצאה משריפה, אסון טבע או גורם אחר, הביטוח מעניק כיסוי לנזקים אלה. בעלי דירות יכולים לבטח כל מבנה שברשותם, גם אם אינם מתגוררים בו.
 
ביטוח תכולה – במקרים בהם נגרמים נזקים לרכוש הנמצא בדירה כתוצאה מגניבה, שריפה או גורמים אחרים, הביטוח מעניק כיסוי לנזקים אלה. בעלי הרכוש יכולים לבטח אותו גם אם המבנה בו הוא מוחזק אינו בבעלותם.
 
ביטוח דירה אינו חייב להכיל את שני סוגי הכיסוי: אם אתה שוכר דירה, סביר כי בעל הדירה יחזיק בביטוח המבנה, בעוד אתה תרצה לבטח את הרכוש שאתה מחזיק בתוך הדירה. שים לב, עם זאת, שכחלק מחוזה השכירות בעל הדירה יכול לבקש ממך להשתתף בביטוח תכולה של הרכוש שלו אותו הוא השאיר בדירה, דוגמת רהיטים.
 

ביטוח דירה בגעש סוכנות לביטוח


 
בגעש סוכנות לביטוח, אנחנו יודעים שבנוסף לשכר-הדירה, ההוצאות על דברים כמו טלוויזיה, מחשב ואופניים הן כבדות – והן הופכות לכואבות ממש במקרה של גניבה או חבלה. לכן אנו מציעים לך ביטוח דירה שיספק לך כיסוי כספי, ויאפשר לך לעמוד בהוצאות של רכישה מחדש!
 

כל הזכויות שמורות לגעש סוכנות לביטוח (2003) בע"מ המתמחה במגוון ביטוחים כגון ביטוח נסיעות, ביטוח רכב, ביטוח בריאות, ביטוח ספורטאים ועוד.

תוכלו ליצור עימנו קשר בדף הצור קשר או בטלפון:03-9434000, פקס: 03-9434001.